عهدهای فراموش شده

الهی........

خدایا کمک کن تو بهترین شرایط و یا بدترین شرایط تو رو از یاد نبرم...خدایا دعا برای ظهور امام زمان(عج) و عمل در جهت آن را از من دور نکن.

آخرین نظرات
  • ۱۸ مرداد ۹۴، ۱۵:۱۶ - جهادیاتور
    سپاس

آرام دلم صدایم را میشنوی

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ

خطاب به امام رضا (ع)

سلام
میدونی 1 ساله نیومدم حرمت؟
میدنستی خیلی دلم خستست
میدنستی با دیدن تو خیلی چیزا عوض میشه؟
پس چرا نه؟
چرا منو نمیاری حرمت؟
هاااااا
من شکایتمو باس پیش کی ببرم؟
بابا دلم حرم میخواد
خسته تر از این حرفام که به چیزای دیگه فکر کنم
خیلی خسته ام
مگه تو مثل بابای من نیستی
پس چرا این همه فاصله؟
من که لیاقت ندارم بت نزدیک شم تو چرا نزدیکم نمیشی؟
چرا جفت و جور نمیکنی من بیام حرم؟
انقدر پستم؟
انقدر ناخالصی دارم؟
اصن باشه من بد
تو که اند خوبی و مهربونی هستی چرا فاصلمونو کم نمیکنی
مگه تو امامم نیستی؟
آخ نگو میدونم امام حاضر هست به خدا روم نمیشه با امام زمان(عج) دردودل کنم و براش نامه بنویسم.
امام عزیزم خودت یه جوری درستش کن
من منتظرم و امیدوار میدونم ردیفش میکنی من و همسرم بیایم پیشت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی